Photo owned by @libertycrypto27

I am the happy dad of a 6 and a half year old girl and since I became a father this is my favorite party because it reminds me how lucky I was to become a dad.
Today, as soon as I woke up, I went to the kitchen to have breakfast. On the kitchen table I found the sheet that you can see in the following image.

Chiara: Daddy wishes, today is your party!
On the sheet there is a drawing and there is also a poem.
Chiara is attending the first year of school and is learning to read. With a few small breaks Chiara read me the poem written on the sheet:
Poem to dad
Listen dear dad, you don't know the news yet I'll tell you in a moment with a happy heart. Today I read in the newspaper: "It's Father's Day", kisses him in quantity.
I searched the internet for poetry to quote the source and found this link: https://wikitesti.com/senti_caro_papa/
Since I became a dad I have changed, I am another person. For example, I am much more easily moved than before and when Chiara read the poem I do not hide from you that my eyes have become shiny.
Here on Steem I never put a picture of myself, or rather I only put a part of me: the eye of the image of my profile, but in this sheet there is the image of how my daughter Chiara sees me :)
Photo owned by @libertycrypto27
No I have not taken the current, like an eternal boy I carry my hair shot in the air and supported by a hyper-strong gel :)
A second sweet surprise
My wife and daughter made zeppole with cream and strawberries in syrup.
Photo owned by @libertycrypto27
Aesthetically they are not very inviting but I can assure you that they are very tasty.
Conclusion
A different father's day than usual, the Corona Virus forces all of us Italians to remain closed at home. But in these particular and ugly days I am fortunate to have a small "elf" named Chiara at home that fills my days with joy and happiness.
I wish a happy father's day to my dad and all the dads in the world.
I conclude this post by sharing and reliving the intense emotions that I felt on October 31, 2013 when a nurse put my daughter in my arms:
I have goose bumps, I look at that newborn with closed eyes and I see an incredible resemblance, it's me in the mini version and in the female version ... A very strong and new emotion assails me, I feel an irrepressible desire to cry and laugh at the same time. I feel an "never tried" explosive mix of sensations that, in fact, immobilizes me, I am literally hypnotized and enchanted by that small and defenseless creature. Even the time has disappeared: there are no longer the seconds to mark the passing of minutes but only the breaths and small movements of a child accompanied by the rapid sound of the beats of my heart.


Photo owned by @libertycrypto27
Ciao amici, oggi è la mia settima festa del papà.
Sono il felice papà di una bimba di poco più di 6 anni e da quando sono diventato padre questa è la mia festa preferita perchè mi ricorda quanto sono stato fortunato a diventare papà.
Oggi, appena svegliato sono andato in cucina per fare colazione. Sul tavolo della cucina ho trovato il foglio che potete vedere nell'immagine seguente.

Sul biglietto c'è stampata una poesia.
Chiara frequenta la prima elementare e mi ha letto la poesia scritta sul foglio:
Poesia al papà
Senti caro papà, non sai ancora la novità te lo dico io in un momento con il cuore tutto contento. Oggi ho letto sul giornale a carattere cubitale: "E' la festa del papà", a lui baci in quantità.
Ho cercato su internet la poesia per citare la fonte e ho trovato questo link: https://wikitesti.com/senti_caro_papa/
Da quando sono diventato papà sono cambiato, sono un'altra persona. Ad esempio mi commuovo molto più facilmente di prima e quando Chiara mi ha letto la poesia non vi nascondo che i miei occhi sono diventati lucidi.
Qui su Steem non ho mai messo una mia foto, o meglio ho messo solo una parte di me: l'occhio dell'immagine del mio profilo, però in questo foglio c'è l'immagine di come mi vede mia figlia Chiara :)
Photo owned by @libertycrypto27
No non ho preso la corrente, come un eterno ragazzino porto i capelli sparati in aria e sorretti da un gel iper-forte :)
Una seconda e dolce sorpresa
Mia moglie e mia figlia hanno preparato delle zeppole con crema e fragole sciroppate.

Oggi che è la festa del papà faccio gli auguri al mio papà e a tutti i papà del mondo.
Concludo questo post condividendo e rivivendo le intense emozioni che ho provato il 31 Ottobre 2013 quando un infermiera mi ha messo in braccio mia figlia:
Ho la pelle d’oca, guardo quel batuffolo con gli occhi chiusi e vedo una incredibile somiglianza, sono io in versione mini e in versione femminile… Una fortissima e nuova emozione mi assale, sento un’irrefrenabile voglia di piangere e ridere allo stesso tempo. Sento un “inedito” mix esplosivo di sensazioni che, di fatto, mi immobilizza, sono letteralmente ipnotizzato e incantato da quella piccola e indifesa creatura. Anche il tempo è scomparso: non ci sono più i secondi a scandire il passare dei minuti ma solo i respiri e i piccoli movimenti di una bimba accompagnati dal sottofondo assordante e veloce dei battiti del mio cuore.

Return from My seventh Father's Day / La mia settima festa del Papà (ENG/ITA) to libertycrypto27's Web3 Blog